Teslimat ve Ürün Hizmet Süreci


                                  TESLİMAT ve ÜRÜN HİZMET SÜRECİ HAKKINDA SIKÇA SORULAN SORULAR



Teslimat süreci saat aralığınız nedir?


Ürünü sipariş verdiğiniz gün saat 17:00 ve öncesi ise siparişiniz aynı gün kargoya verilir. Ve ertesi gün teslim edilir.
Eğer kargoyu saat 17:00`den sonra verdiyseniz ürününüzün stoklarda olması durumunda ertesi gün kargolama yapılmaktadır.


Siparişimi ne zaman teslim alabilirim?

Türkiye geneli siparişiniz, kargolandıktan sonraki 3 iş günü içerisinde sizlere ulaşır.


Ücretsiz kargo sağlıyor musunuz?

3.000₺ ve üzeri kargo ücreti firmamıza aittir.


Teslimat adresi değişikliği yapabilir miyim?

Siparişini verdikten sonra teslimat adresini değiştiremezsiniz. 
Adres değişikliği ve teslimat ile ilgili sorularınız için aşağıda belirtilen iletişim bilgilerinden bize ulaşabilirsiniz.
+90 536 304 82 02 


Kargo bilgisine nasıl ulaşırım?

Siparişiniz işlem tarihini takip eden 2 iş günü içinde gönderime hazır hale getirilmektedir. Ürününüz yola çıktığında, kargo takibi için anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo tarafından SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır. Aynı zamanda sitemize üye olduğunuz bilgilerle girdiğinizde siparişinizin altında bulunan Sipariş Takip butonuna tıklayarak siparişinizin durumunu izleyebilirsiniz.


Faturamı nasıl takip ederim?

Siparişlerinize ait faturanız, ürününüzün bulunduğu paketin üzerinde ve siparişinizde belirtilen e-posta adresine e-arşiv olarak gönderilmektedir. Faturanızın tarafınıza ulaşmaması durumunda aşağıda belirtilen iletişim bilgilerini kullanarak bize ulaşabilirsiniz.

+90 536 304 82 02
[email protected]


Teslimat İle İlgili Diğer Konular

Sipariş takip durumunuzda "Teslim Edildi" ibaresini görüyorsanız ancak ürün size ulaşmadıysa ya da yanlış veya hatalı bir paket aldığınızı düşünüyorsanız, aşağıda belirtilen iletişim bilgilerinden bize ulaşabilirsiniz.
+90 536 304 82 02
[email protected]


Ürünü nasıl iade edebilirim?

Mağazamızdan yaptığınız tüm alışverişlerde ürünü kullanmamak ve etketlerini koparmamak koşulu ile 7 gün içinde iade edebilirsiniz. İade edilecek ürünün yanında, faturanıza iade sebebinizi açıklayan kısa bir not ile birlikte anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına aşağıda belirtilen anlaşma kodu ile vermeniz yeterlidir.

İade talebi oluşturduğunuz ürünün etiketinin çıkarılmamış, parfüm kokmaması ve deforme olmaması gibi hususlara dikkat edilmektedir. Bu durumların olması iade işlemini geçersiz kılar. İade işlemi geçersiz olan ürünler tarafınıza alıcı ödemeli geri olarak gönderilir.
İade işlemini anlaşmalı kargomuz olan Yurtiçi Kargo'ya  985590437 anlaşma kodumuzu belirterek, tarafımıza gönderim yapabilirsiniz.
İade ettiğiniz ürünler tarafımıza ulaştıktan en geç 7 iş günü içinde hesabınıza ödeme talimatı verilecektir.
İadeniz kabul edildiği takdirde kargo ücreti (100₺) düşülerek ödemeniz hesabınıza yansıtılır.


Ürünü nasıl değişim yapabilirim?

Mağazamızdan yaptığınız tüm alışverişlerde ürünü kullanmamak ve etketlerini koparmamak koşulu ile 7 gün içinde değişim talebinde bulunabilirsiniz. Değişimi talep edilen ürünün yanında, faturanıza değişim sebebinizi ve hangi ürünle değişim yapmak istediğinizi açıklayan kısa bir not ile birlikte anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına aşağıda belirtilen anlaşma kodu ile vermeniz yeterlidir.
Değişim talebi oluşturduğunuz ürünün etiketinin çıkarılmamış, parfüm kokmaması ve deforme olmaması gibi hususlara dikkat edilmektedir. Bu durumların olması değişim işlemini geçersiz kılar. Değişim işlemi geçersiz olan ürünler tarafınıza alıcı ödemeli geri olarak gönderilir.
İade işlemini anlaşmalı kargomuz olan Yurtiçi Kargo'ya  985590437 anlaşma kodumuzu belirterek, tarafımıza gönderim yapabilirsiniz.
Değişim işleminde 200₺ kargo ücreti talep edilmektedir. (Bu ücret havale yolu ile gönderilebilir.) Bu bedel tamamen kargo taşıma ücretidir.  
Ürünün bize ulaşması sonucunda; ürününüz değişim hususlarına uygunsa, ürünler arası fiyat farkı mevcut ise fark ücreti ödendikten sonra talep ettiğiniz ürün ile değişim yapılarak tarafınıza gönderilir.


 



 
Yükleniyor...